yoga-pose-warrior

Denumire in sanscrita: Virabhadrasana

Postura in yoga in cadrul careia se realizeaza 2 variatii:

  1. Razboinicul 1 – Se incepe din postura Muntelui si se indoaie un picior in fata, mutand greutatea pe acesta. Mainile si privirea se ridica deasupra capului.
  2. Razboinicul 2  – Din postura Razboinic 1, se coboara mainile paralel cu solul, tragand umerii in jos. Mana si piciorul intinse in fata sunt pe aceeasi parte a corpului. Privirea in fata, deasupra mainii intinse.

Recomandari si precautii:

  • Nerecomandata in cazul problemelor de inima sau tensiunii arteriale crescute
  • Postura se adapteaza in cazul durerilor de genunchi, problemelor in zona gatului si afectiunilor cauzate de artrita

Beneficii la nivel fizic:

  • Intinde si intareste picioarele, abdomenul si incheieturile
  • Imbunatateste echilibrul
  • Destinde umerii
  • Postura terapeutica pentru sindromul tunelului carpian, platfus, infertilitate si sciatica

Aceasta postura activeaza intregul corp. Simtiti energia care circula prin voi si „Enjoy this moment!”, in cuvintele lui Carlos.

Puneti in practica postura Razboinicului in cadrul claselor de Yogilates. Gasiti mai multe detalii pe pagina noastra de contact.