pilates-rolling-like-ball

1. Rolling like a ball

Exercitiul de rostogolire ca mingea este in Pilates unul care necesita coordonare, echilibru si concentrare pentru o realizare corecta.
Din pozitia asezata cat mai compacta, avand picioarele stranse si corpul adus spre picioare, privirea spre buric, mainile in jurul incheieturilor picioarelor se lasa corpul pe spate cu un avant moderat.
Scopul este de a se balansa in fata si in spate avand ca baza coloana vertebrala si pastrand pozitia compacta initiala.

Recomandari si precautii:

  • Rostogolirea se face pana la gat, capul si gatul raman mereu ridicate de pe sol.
  • Umerii trebuie sa fie in permanenta lasati in jos, rezistand tendintei de a-i aduce catre urechi.
  • Incercati sa nu miscati capul in spate si in fata pentru a nu supra-solicita zona gatului.
  • Nerecomandata persoanelor care sufera de scolioza severa sau de patologii ale coloanei vertebrale.

Beneficii la nivel fizic:

  • Maseaza si intareste coloana vertebrala.
  • Imbunatatescte circulatia si intinderea spatelui, soldurilor si umerilor.
  • Imbunatateste coordonarea si echilibrul.
  • Favorizeaza dezvoltarea unei respiratii corecte.
  • Nu uitati sa va folositi respiratia atunci cand realizati exercitiul.

Puneti in practica Rostogolirea ca mingea in cadrul claselor de Yogilates. Gasiti mai multe detalii pe pagina noastra de contact.

pilates-rolling-ball

2. Rolling like a ball

 

 

pilates-ball-rolling

3. Rolling like a ball